trainmb-versie2

Training

Wij verzorgen trainingen over diverse thema’s (zie thema’s). Daarbij hanteren wij een werkwijze en een aanpak waarbij deelnemers zich veilig voelen en zich uitgenodigd voelen om aan de oefeningen en simulaties deel te nemen.

Graag maken wij gebruik van gespecialiseerde trainingsacteurs zodat uw medewerkers in de veilige omgeving van de training, kunnen experimenteren met een nieuwe aanpak of met specifieke vaardigheden.

Meer dan 3500 deelnemers en opdrachtgevers beoordelen onze trainingen met een gemiddelde eindbeoordeling van 8,7.

En . . . . .

U kunt ook voor de volgende trainingen en begeleidingstrajecten bij ons terecht.

  • Omgaan met emotioneel en agressief gedrag
  • Weerbaar(der) aan de telefoon
  • Fysieke weerbaarheid
  • Omgaan met verwarde mensen
  • Opvang en nazorg
  • Breng ze in beweging; beïnvloeding in het licht van de participatiemaatschappij
  • Shared decision making; ook de klant is een deskundige
  • Waardevol(ler) klantcontact
  • Klantgerichtheid en Hostmanship
  • Diverse KCC-trainingen
  • Klachtbehandeling en conflicthantering
  • Stresshantering
  • Verzuimvermindering
  • Omgaan met verzuim
  • Diverse teamtrainingen en events